vrijdag 3 januari 2014

Happy moments ♥1

Lieve lezers,

Ik zal elke maand een happy moments post plaatsen. Hierin zal ik beschrijven waar ik happy van ben geworden en waarom!




Deze happy moments gaat over de maand December en waar ik in December happy van ben geworden!

♥ - Kerst.
Wauw, ik ben zo gek op kerst en alles er om heen. Ik heb er enorm van genoten. Een heerlijke, romantische kerstavond gehad met vriendlief. Die avond hebben we cadeautjes gedaan, en ook al zijden we dat we kleinigheidjes deden, stonden er toch een paar grote cadeaus bij onze geïmproviseerde kerstboom! Ik heb die avond lekker gekookt en vervolgens hebben we samen de cadeautjes uitgepakt. Daarna hebben we lekker serious request gekeken en een film. Het was mijn eerste kerstavond zonder mijn ouders maar ik heb ontzettend genoten! Eerste kerstdag was de vader van mijn vriend jarig en hebben we een gezellig feestje gehad. Tweede kerstdag hebben we heerlijk gegourmet bij mijn ouders en s 'avonds op verjaardag geweest bij de nicht van mijn vriend. Al met al was het een drukke maar super gezellige kerst en ik heb enorm genoten!

- Sinterklaas viering op stage.
Ik loop stage bij mensen met een beperking en de sinterklaasviering was zo ontzettend leuk! Ons locatiehoofd was de sint en iedereen kreeg één cadeautje van haar. Over elke bewoner werd wat verteld en hun reacties waren zo hartverwarmend! Ze waren super blij en enthousiast. De rest van de cadeautjes hebben we verdeeld op de huiskamers onder het genot van een warme kop chocolademelk! Wat was het een feest en ik kan super genieten van hun blije reacties op de cadeautjes!

♥ - Oud&Nieuw.
Hoewel de meeste mensen oliebollen eten en lekker binnen bij de kachel zitten, vierde ik oud&nieuw buiten! We vierden oud&nieuw met alle buren bij mijn ouders, en hebben heerlijk gegourmet in de tuin van de buren. We hadden het hele gedeelte afgeschermd met zeilen en er stonden 3 kachels te branden en zo was het prima te doen! Ik ben helemaal niet zo gek op vuurwerk, ik vind het maar eng. Dus ik kijk en geniet, terwijl ik met een sterretje op de oprit sta. Voor mij het perfecte oud&nieuw!

♥ - Bodieboost.
Ongeveer halverwege december zag ik een foto op de instagram van Vera. Hier stonden de boeken van bodieboost op. Ik was al een tijdje bezig met diëten door middel van een puntensysteem. Ik merkte aan mezelf dat ik hier erg door geobsedeerd was en er totaal niet happy van werd. Ik zocht wat informatie over bodieboost en werd enorm enthousiast! De dag erna heb ik het boek, het kookboek en het dagboek besteld via bol.com. Het duurde 2 werkdagen en ze waren precies voor het nieuwe jaar binnen. Ik werd zo blij van het boek en de mensen op de community! Zoals beschreven in mijn vorige post, doe ik mee aan de jaNEWari-challenge en ik heb er super veel zin in! 

♥ - Mijn lieve vriend.
Ja, dit klinkt heel cliché. Maar deze maand heb ik ontzettend veel aan mijn vriend gehad. Ik zat er af en toe best doorheen en hij heeft me er door heen gesleept. Hij steunt me met al mijn keuzes en helpt me ontzettend. Hij doet zelfs de work-out's van bodieboost mee! Ik ben zo blij met hem en hij zorgt altijd voor een glimlach op mijn gezicht!

Zo, dit waren de dingen waar ik echt een happy momentje van had in de maand December. Ik heb erg genoten van December en heb veel zin in het nieuwe jaar. Nieuwe kansen en keihard beginnen met bodieboost!

Waar werd jij happy van in December ?

Liefs,
Janine ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten